Post by taimekomseichar on Mar 1, 2022 5:08:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Big Bang Evolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Big Bang Evolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Big Bang Evolution 2022 version ▞▞▞
Skräp
BOM.
Jag älskar det här spelet men jag raderade det av misstag och jag förlorade alla mina framsteg och jag var typ 23% i spelet så det skulle vara trevligt att kunna ta bort spelet och fortfarande ha dina framsteg
BIG BANG Evolution Arcade hqvz
låter mig inte installera det
det är bra
det är bokstavligen ett lägg till var tredje sekund och om det inte är ett lägg till något annat.
Leeeeeeeeeeeeeeeento
fantastiskt spel inget dåligt ens tiden glitch fungerar inte fantastisk utveckling tack MYCKET
Big Bang Evolution Arcade fgoe
Ospelbar, ger dig en 30-talsannons varje minut utan spelarinteraktion. skippa den här
Jag har den bästa tiden i mitt liv.
inte min typ
bajs, bara bajs.
Inte ett fan av idle taptap-spel men trevligt spel och grafik etc etc i alla fall
Det här spelet ger dig annonser när du inte vill och är vilseledande
super
Scam det här spelet är en bluff
GG
Många människor är arga över annonserna men nu mina damer och herrar ur ingen annons gratis är att stänga av ditt wifi där ta der
Spelet är faktiskt anständigt...när det laddas. de flesta gånger kraschar den innan den ens har laddats.
Meh. Spelet var ganska trevligt fram till era 3, det är bara omöjligt att få något gjort.
min eftersläpning
None stop-annonser med några sekunders mellanrum undvik! Det är som att ha spionprogram på datorn lol
Trevlig
Memes Wars Acțiune qcpd
Det här är det bästa spelet NÅGONSIN, i grund och botten börjar du med den första bomben, puder (krut) och åker sedan iväg på en fantastisk resa till planeter, bomber och många fler, återigen är detta ett fantastiskt spel, hejdå!
Sämsta spelet någonsin 😫
😄😄😄😄😄👑😻🤴
Ok men fortsatte att tvinga ner annonser i halsen på mig
Mycket bra
Bom
Roligt spel än så länge! Jag har precis börjat spela det och det är kul !!
BIG BANG Evolution Arcade dhqd
👍👍👍👍👎
dålig
Sämsta/bästa spelet någonsin
TILL MÅNGA TILLÄGG!
Dåligt så länge att uppdraget fixar det annars kommer jag inte ladda ner den här appen igen och du suger🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😖😖😖😖😖😾😾😾😾😾😾😾😾😾 😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾 😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾😾💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
Bra spel men ett problem jag har en autoclucker för jag är dålig på att få VIP Men varje gång jag maler med tappvarelser tar det typ 8 sekunder
dess friggin retarderad! alla som tycker att detta är fantastiskt är en mong!